Customer Care Team Leader


 

Opis firmy


Zaczynaliśmy prawie 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. Znany Lekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania Saas, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.

Customer Care to zespół, który realnie troszczy się o swoich klientów. Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!

Poszukujemy Customer Care Team Leadera, który wesprze nasz zespół opiekunów Klienta Indywidualnego.


Opis oferty pracy
  • Zarządzenie około 10-osobowym zespołem.
  • Rekrutacje i wdrożenia nowych osób.
  • Prowadzenie regularnych spotkań 1na1 z wszystkimi członkami zespołu, w celu budowania relacji oraz dawania i przyjmowania feedbacku.
  • Monitorowanie wyników zespołu - jesteśmy firmą data driven, mierzymy swoją pracę, pracujemy na określonych KPI.
  • Praca nad ulepszaniem jakości rozmów i obsługi klienta.
  • Rozwijanie osób w teamie - mamy opracowane ścieżki kariery, układamy plany rozwojowe, angażujemy ludzi w dodatkowe projekty, wszystko po to, aby mogli z nami rosnąć i zostawać na dłużej.
  • Uczestnictwo w projektach międzydziałowych i międzynarodowych - czeka Cię ścisła współpraca nie tylko z Managerem Customer Success. Będziesz realizować wspólne projekty z zespołem Customer Experience, Sales, Product i z wieloma innymi teamami.
  • Proaktywne proponowanie usprawnień w procesach - będziesz mieć możliwość udzielenia feedbacku i przedstawienia swoich pomysłów.
  • Rozpatrywanie reklamacji - nasi team leaderzy wspierają zespół w trudnych przypadkach.

Kwalifikacje


Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:

  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem Customer Care lub podobnym,
  • posiadasz obszerne doświadczenie w pracy z klientem B2B i B2C, abyś w razie potrzeby mógł stanowić realne wsparcie dla zespołu,
  • znasz język angielski na poziomie min. B2 (wewnątrz firmy pomiędzy działami komunikujemy się po angielsku),
  • potrafisz pracować w międzynarodowych strukturach i łatwo nawiązujesz relacje,
  • umiesz znaleźć balans między biznesem a ludźmi, potrafisz udzielić feedbacku (nawet tego trudnego) w sposób wspierający. Wiesz też, jak zmotywować ludzi do działania :)
  • analiza danych nie jest Ci obca - na jej podstawie jesteś w stanie ustalić priorytety,
  • jesteś odpowiedzialny, świetnie zorganizowany, umiesz oszacować zasoby, które są Ci potrzebne do realizacji celów i delegować zadania,
  • jesteś odważny, nie boisz się wychodzić z utartych schematów. Śledzisz trendy i masz głowę pełną pomysłów np. na ulepszenie systemu bonusowego,
  • znajomość Salesforce będzie dużym atutem :)

Dodatkowe informacje


Co zapewniamy?

  • umowę o pracę lub umowę B2B (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),
  • wynagrodzenie podstawowe 7500 - 10000 zł brutto i premia miesięczna uzależniona od realizacji targetu,
  • pracę od poniedziałku do piątku (zaczynamy między 8-10) - do biura przychodzimy raz w tygodniu
  • wsparcie dedykowanego dla Ciebie People Experience Business Partnera - nie zostawiamy nikogo bez realnej pomocy jeśli tego potrzebuje,
  • dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj,
  • bezpłatne zajęcia z j.angielskiego,
  • dofinansowanie karty sportowej,
  • bezpłatną opiekę psychologiczną,
  • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,
  • bezstresowy okres wdrożenia - masa szkoleń i warsztatów (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!),
  • realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.


Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:

  • People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
  • Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo u nas każdy ma pod swoimi skrzydłami swój obszar, nad którym pracuje i z którego się potem rozlicza :)
  • Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!


 

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال