Zaczynaliśmy prawie 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. Znany Lekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania Saas, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.
Customer Care to zespół, który realnie troszczy się o swoich klientów. Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!
Poszukujemy Customer Care Team Leadera, który wesprze nasz zespół opiekunów Klienta Indywidualnego.
- Zarządzenie około 10-osobowym zespołem.
- Rekrutacje i wdrożenia nowych osób.
- Prowadzenie regularnych spotkań 1na1 z wszystkimi członkami zespołu, w celu budowania relacji oraz dawania i przyjmowania feedbacku.
- Monitorowanie wyników zespołu - jesteśmy firmą data driven, mierzymy swoją pracę, pracujemy na określonych KPI.
- Praca nad ulepszaniem jakości rozmów i obsługi klienta.
- Rozwijanie osób w teamie - mamy opracowane ścieżki kariery, układamy plany rozwojowe, angażujemy ludzi w dodatkowe projekty, wszystko po to, aby mogli z nami rosnąć i zostawać na dłużej.
- Uczestnictwo w projektach międzydziałowych i międzynarodowych - czeka Cię ścisła współpraca nie tylko z Managerem Customer Success. Będziesz realizować wspólne projekty z zespołem Customer Experience, Sales, Product i z wieloma innymi teamami.
- Proaktywne proponowanie usprawnień w procesach - będziesz mieć możliwość udzielenia feedbacku i przedstawienia swoich pomysłów.
- Rozpatrywanie reklamacji - nasi team leaderzy wspierają zespół w trudnych przypadkach.
Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:
- masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem Customer Care lub podobnym,
- posiadasz obszerne doświadczenie w pracy z klientem B2B i B2C, abyś w razie potrzeby mógł stanowić realne wsparcie dla zespołu,
- znasz język angielski na poziomie min. B2 (wewnątrz firmy pomiędzy działami komunikujemy się po angielsku),
- potrafisz pracować w międzynarodowych strukturach i łatwo nawiązujesz relacje,
- umiesz znaleźć balans między biznesem a ludźmi, potrafisz udzielić feedbacku (nawet tego trudnego) w sposób wspierający. Wiesz też, jak zmotywować ludzi do działania :)
- analiza danych nie jest Ci obca - na jej podstawie jesteś w stanie ustalić priorytety,
- jesteś odpowiedzialny, świetnie zorganizowany, umiesz oszacować zasoby, które są Ci potrzebne do realizacji celów i delegować zadania,
- jesteś odważny, nie boisz się wychodzić z utartych schematów. Śledzisz trendy i masz głowę pełną pomysłów np. na ulepszenie systemu bonusowego,
- znajomość Salesforce będzie dużym atutem :)
Dodatkowe informacje
Co zapewniamy?
- umowę o pracę lub umowę B2B (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),
- wynagrodzenie podstawowe 7500 - 10000 zł brutto i premia miesięczna uzależniona od realizacji targetu,
- pracę od poniedziałku do piątku (zaczynamy między 8-10) - do biura przychodzimy raz w tygodniu
- wsparcie dedykowanego dla Ciebie People Experience Business Partnera - nie zostawiamy nikogo bez realnej pomocy jeśli tego potrzebuje,
- dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
- opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj,
- bezpłatne zajęcia z j.angielskiego,
- dofinansowanie karty sportowej,
- bezpłatną opiekę psychologiczną,
- ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,
- bezstresowy okres wdrożenia - masa szkoleń i warsztatów (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!),
- realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.
Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:
- People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
- Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo u nas każdy ma pod swoimi skrzydłami swój obszar, nad którym pracuje i z którego się potem rozlicza :)
- Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!
